Роман Дубасевич: “написав нашу, німецьку євроколомийку”


Дорогі українці Німеччини! Їдучи на вчорашню демо, написав нашу, німецьку євроколомийку, зі спеціальним додатком для Австрії

Євроколомийка

1. Ой, громадо-громадонько,
Студенти-дівчата
Послухайте ви тихонько,
Буду повідати.
2. Ой, громадо-громадонько,
Рентнери, IT-істи,
Послухайте та вставайте,
Ми – не мазохісти!
3. Ой, не рочок, і не другий,
Я біди не знаю,
Бо я собі взяв замешкав,
В чужинецькім краю.
4. А ті німці – нарід добрий,
Файно ми прийняли,
Дали візу, гуртожиток,
Вчитисі сказали.
5. Ой, не рочок, ой не другий,
Вчуси, я си вчуси,
Guten Morgen! Danke schön!
Ніц си не боюси.
6. Guten Morgen! Guten Tag!
Gute Nacht! Kakao!
Та Вкраїну не забув,
Пироги і сало.
7. А Вкраїну, ту Вкраїну,
Біди як напали.
Янукович – президент,
Юля – в криміналі.
8. Янукович – президент,
Азаров – міністр.
Вже «пакращення» іде,
Не буде що їсти.
9. Править рочок, править другий,
Сильна є стабільність,
Межигір’я си нажив,
Людям – злидні й бідність.
10. Людям – злидні, людям кривда,
Тюрми та кайдани.
Стали у нас панувати
Зеки й шарлатани.
11. Плачем зиму, плачем осінь,
Навесні співаєм,
Та чекаєм, що вікно
В Європу врубаєм.
12. Там у Вільні, в гарнім граді,
Комісарів – купа,
Ми хотіли у Європу,
А вийшла нам – дуля…
13. То не радість, то на фрайда,
То гіркії сльози,
Вийшли люди на Майдан,
От метаморфози!
14. Стоять тиждень, стоять другий,
Мерзнуть, а танцюють,
Беркутят тих, як котят,
Вмить нейтралізують.
15. Стоять тиждень, стоять другий,
З бандою воюють,
Вестервеллє і Кличку
Разом всі віншують.
16. Вестервеллє, Вестервеллє,
Гойний ти легіню,
Ти дивися не віддай
Росії Вкраїну.
17. Бо Вкраїна – не Росія,
Навіть Кучма знає,
І Обама най не спить,
Най теж ся старає.

[Спецдодаток для Австрії]

А той Файманн, Шпіндельеґґер,
Най не фраєруют,
Та й Азарова синочка
Бистро депортуют.

18. То не три гори високі,
Не три дуби дужі,
Сєня, Вітя та Олег –
Дужі наші мужі.
19. Ой, та й дужі, ой тай пильні,
Не знати, що буде,
Ви працюйте над програмов
Та єднайте людей.
20. Ой, як встану я зраненька,
Як комп’ютер збуджу
На фейсбуці, і на правді
Ледь ся не заблуджу.
21. До новин я прикипів,
З родинов скайпую,
Моя люба Україно
За тобов баную!
22. Ой, сумую, ой баную,
Та так во не здамсі
З Бундестаґу шлю привіт,
Знедоленій мамці.
23. Ще не вмерла Україна,
Ані воріженьки,
Поборімся ж вохененд
Ми за нашу неньку.
24. Вохененде, вохененде,
Вся моя надіє.
Як нічо не вийде нам,
Знову ту ся стрінем.
25. Ой, майдане-майданочку,
Моя Євро-мріє,
Я без Тебе майдоночку
Геть задичавію.
26. Ци ти рускій, чи єврей,
Поляк, мусульманин,
Україна для нас всіх
То є рідна мама.
27. Ой, дай-дана, ой дай-діна,
Дунай-дунай-дана,
Треба друзі нам разом
Скинути тирана.
28. Ой, тірана, ой нірвана,
Шідірідідана,
Всім, хто слухав і стояв,
Щира моя шана!

І т. д.

Залишити відповідь

