«Грюне вохе» або презентація України à la Присяжнюк.


3.02.2012

Автор: Богдан Андрощук
Фото автора.


Як відомо, з 20 по 29 січня у Берліні проходила Міжнародна сільськогосподарська виставка-ярмарок «Grüne Woche 2012» (Зелений тиждень 2012), на якій була представлена продукція близько 60 країн світу, зокрема Європи.
«Зелений тиждень» є гарною можливістю для країн продемонструвати свої досягнення в сільськогосподарській сфері і в інших важливих галузях, та підняти власний імідж у світі, а зокрема серед німецького споживача. Наскільки важливий є імідж України для неї ж самої, довелося побачити на власні очі.
21 січня 2012 року, на другий день відкриття Міжнародної виставки-ярмарку «Зелений тиждень», мені випала нагода відвідати український павільйон № 16. План розташування павільйонів можна знайти тут: (http://www.gruenewoche.de/media/igw/igw_media/igw_pdf/Gelaendeplan__exhibition_grounds.pdf).
Після побаченого, ще раз переконався, що імідж України руйнує сама Україна, що і відображається на відношені як до неї, так і до її громадян, як ось описує інтернет видання «Імміграда» у статті «Чомусь європейці ставляться до нас як до другосортних ….».

Зупинюся на конкретних фактах. Відкриваючи український павільйон, Міністр аграрної політики та продовольства України Микола Присяжнюк зазначив: «Україна – велика аграрна держава. Україні по-справжньому є чим пишатись і що показати міжнародній спільноті. Сьогодні Україну як серйозного виробника сільськогосподарської продукції визнають і поважають у світі. Цього року в Україні зібрано найбільший за всю історію врожай зернових. За рахунок власного виробництва ми забезпечуємо практично повністю не лише потреби внутрішнього ринку, а й постійно нарощуємо експорт продовольства та сільськогосподарської сировини» («AGRONEWS» http://agronews.in.ua/node/2996). Далі міністр додав: «На виставці «Зелений тиждень» беруть участь близько 70 компаній, які є авторитетними виробниками сільськогосподарської продукції та продуктів харчування. Вони представляють усі регіони і галузі агропромислового комплексу України. Ці торгові марки зарекомендували себе також і за межами України, довівши, що українська продукція є високоякісною та конкурентоспроможною.

На «Зеленому тижні-2012» українські виробники представляють м`ясо-молочну, олійно-жирову, кондитерську, спиртову галузі та виноробство України».
Звучить вражаюче, але, нажаль, не відповідає дійсності. З всієї сільськогосподарської продукції було представлено декілька видів сиру ну і, звичайно, вдосталь горілки. Я довго намагався знайти хоча би 50 найменувань компаній, які у різноманітті своєї продукції представляють Україну, але не знайшов. Можливо, мова йшла про 70 найменувань всіх виробів, зокрема горільчаних, які були єдиним товаром, який, можна, було би назвати, що представлений достойно.
Ось так була представлена сиро-молочна продукція, правда, молочна, напевне, десь загубилася по дорозі до Берліну і залишилася лише сирна:

Для порівняння візьмемо Італію (див. фото).

Із найбільшого за всю історію врожаю зернових в Україні, як наголошував пан Міністр, хлібобулочні вироби були представленні, нажаль, лише на плакаті:

Росія не вважається житницею Європи, проте, дійсно, достойно презентувала свої хлібобулочні вироби:

Французи зробили оригінальну та смачну ковбасу з віслюка,  а українські ковбасні вироби були виставлені, знову ж таки, лише на плакаті позаду сцени (див. фото).

Пан Міністр наголосив на представленні кондитерських виробів, проте, для мене залишилося загадкою, де вони були представленні. Їх навіть і на плакаті віднайти не вдалося.

Проте представлення українських досягнень на цьому не закінчилося: збоку величезного пустого павільйону стояв стіл, за яким дві жінки виготовляли глиняні вироби. На перший погляд це нагадувало шкільний гурток з прикладного мистецтва, тільки ось школярі були відсутні і відбувався цей гурток не у школі, а на міжнародній виставці. Щоб зрозуміти чим займалися жінки мав допомогти плакат на німецькій мові з наступною інформацією:
•    Триполі-Україна Візитна картка
Трипільська культура завжди ще загадка європейської доісторії
•    Воно було в SJBC…. Епохи (Бронзовий вік)
•    Вони займали велику площу ліс-степ
В актуальному правому банку в Україні, Молдавії, Румунії
•    Заклала фундамент цивілізації обробляння зернових культур в Україні
•    Воно було відкрито в пізньому 19-му столітті археолог В. Хвойка
•    Left багато матеріальний і духовний скарб – тисячі слідів з поселень proto величезні двоповерхові будинки, інструменти праці, кераміка
•    Кераміка чарівної елегантності і різноманіття форм, космічна символіка і орнаменти, які від Outlook вільний чоловік розповідати
•    Таким чином несе повагу матері – богині, який своїм дітям світ
Воно в чисельних формах проти (переклад німецького тексту з виставкового плакату)

Можливо, деякі українські відвідувачі павільйону здогадалися, що річ йшла про трипільську культуру, проте, німецькі відвідувачі, певне, запитували себе, що спільного має Україна з Ліваном (м. Триполі) і, взагалі, про що плакат.
Як сказав пан Присяжнюк, на виставці «підводяться підсумки щорічні і відпрацьовується стратегія на наступні роки».
Сьогочасний уряд в особі пана міністра Присяжнюка і дійсно «достойно» представив Україну та підвів щорічні підсумки на виставці. Відпрацьована стратегія, з огляду на виставку, змушує замислитися, яке майбутнє нас очікує, якщо такі стратеги як сьогочасні його планують.

Advertisements

One thought on “«Грюне вохе» або презентація України à la Присяжнюк.

  1. Щось, тут не так, мені здається що це якесь ….. не порозуміння між кимось, я була в цому павільйоні і все вище написано зовсім не співпадає з реальністю, була там і молочна і мясна продукція, а про кондитерку я взагалі мовчу , як можна було написати що вона відсутння, шановний автор я не уявляю як можна було не помітити стенд засипаний цукерками, випічкою, бубликами, а щодо трипільської культури взагалі мовчу, я сама віддвідала майтер класс, коли в ньому приймали понад 20 німецьких учнів, я була дуже задоволенна побаченим. Якась несправедливість, але не звертайте уваги!!!
    Ми з сімєю відвідували данний захід і в минулому році, в цоьому році навіть трохи Україна була представленна по іншому, якось більш по діловому.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s