Звертання Ані про молитву і допомогу!


Анна Полуектова

Звертання Анни Полуектової:

“ Мене звуть Анна Полуектова (5.03.87), рідні та друзі називають Аня, а часом і Анка. Зараз я є студенткою університету в м. Потсдам (Potsdam). Це мій перший семестр в Німеччині. Під час здачі екзаменів у мене з’явилися головні болі. На них особливо уваги не звертала, бо знаю, що то є звичайне явище для сесійного періоду. Але болі чим далі, то ставали сильнішими. Коли звернулася до лікарів, то останні спочатку намагались допомогти звичайними медичними засобами проти стресу. Це не допомогло і я змушена була пройти томографічну діагностику голови. Діагноз — злоякісна пухлина правої частини голови. Лікарі не могли більше зволікати і 20 квітня 2011 року в Берліні в клініці Шаріте мені зробили операцію з видалення пухлини. Далі мене чекає лазерне опромінення і відповідно хіміотерапія, які є надзвичайно дорогими для мене і моєї родини. Мої батьки і три молодших братика знаходяться в Україні

Я була б дуже вдячна за вашу підтримку і ці важкі для мене хвилини. Найважливішим для мене є ваша молитва.”

Від ред.

Про хворобу Ані ред. дізналася на парафії греко-католицької церкви Миколая в м. Берлін. Священник церкви отець Сергій Данків, родина Вайдів як і інші члени парафії взяли під опіку українську студентку Анну Полуектову, яку спіткало в Німеччині велике випробування. Анні поставили діагноз злоякісної пухлини мозку. Вид пухлини є нетиповим, а радше рідкісним. Лікарі не виключають, що передумови до ракового захворювання були закладенні ще в перинатальній стадії. Аня належить до ґенерації дітей Чорнобиля. Зважаючи на рідкісність хвороби, лікарі не мають великого досвіду в лікуванні подібних пухлин. Після зробленої операції, Ані потрібно пройти курс лазерної і хіміотерапії, коштовність яких є важливим фактором для Ані. На разі, це є питанням життя. Аня звертається з проханням підтримати її у важку хвилину.

Додамо, що Анна Полуектова є активною людиною, віруючою християнкою. З 2006 року вона стипендіат товариства “Смолоскип” (підтримка творчої молоді України), з 2005 року — волонтер міжнародного руху “Віра і Світло” (працю з неповносправними дітьми та їх батьками), з 2004 року — аніматор приораторіїх святого Івана Боско (Львів) (виховання дітей вулиці в християнському дусі). Аня також є головою молодіжної спільноти при парафії Матері Божої в м. Кам’янець-Подільському, звідки Анна є походженням.

В своєму звертанні Анна просить про молитву за її видужання. Ред. відомо проте, що Анні зараз потрібна ще й матеріальна допомога, щоб пройти всі післяопераційні етапи для повного одужання. Їй рекомендовано постійне перебування в лікарні з метою частого лазерного опромінення. А саме це як і процедури лазерної і хіміотерапії в Німеччині є надзвичайно дорогими. Подаємо банківський рахунок Анни Полуектвової для перерахуваннь на фінансування подальшого лікування Анни:

Anna Poluektova

Berliner Sparkasse
Konto-Nr. 6015287819
Bankleitzahl 100 500 00

Найважливішого допомогою для Анні буде ваше стояння в молитві за неї!

Залишити відповідь

