“держава отримала нові символи на експорт – Спритка та Гарнюню.”


Уже друга спроба покращити імідж України, яка обертається конфузом. Жодних тендерів, кілька місяців мозкового штурму і держава отримала нові символи на експорт – Спритка та Гарнюню. І хоча критики закидають їм генетичні відхилення та шароварщину, захисники кивають на попередню спробу МЗС покращити реноме України. У 2005 Україна витратила 2,5 млн доларів, а на виході навіть таких – Спритка і Гарнюню не отримала. Тендер був, результат роботи – нуль, гроші в бюджет так і не повернули. Чи покращився імідж України цього разу?

 

Напишіть відгук

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s