ITB: львівський погляд.


http://www.wz.lviv.ua
Себе показали, про Євро-2012 розповіли
Андрій ВОВК   Фото автора
Презентувати Україну нашим туроператорам допомагають німці.

Себе показали, про Євро-2012 розповіли Українська експозиція на міжнародній туристичній виставці ІТВ в Берліні займає понад 400кв. м виставкової площі, на півсотні з яких розташувався Львів.

«Кумпель-тур» з кухлем пива

Львівський ескурсовод Ігор Лильо на берлінській виставці вперше. Туристичним бізнесом історик за фахом займається вже десять років. Каже, що туристів, які приїжджають в Україну, недостатньо. «Можемо порівнювати такі міста, як Прага і Львів. Вони близькі за кількістю населення, але якщо Прага має понад п’ять мільйонів туристів у рік, то Львів – близько мільйона. Це вказівка, до чого можемо прагнути», – вважає Лильо.

Львів з Прагою Ігор Лильо порівнює невипадково – жителів обох міст, серед іншого, поєднує і любов до пива. А яке ж пиво без туристів! От і вирішив Лильо заповнити туристичну нішу і створив «Кумпель-тур» місцями давньої слави львівського пива. Назвав їх «Серце батяра» та «Стежка батяра». Каже, це єдині в Україні та й у колишньому Союзі пивні маршрути. Туристи мандрують ними охоче. У «мандрівному асортименті» Лиля пиво не єдине – є екскурсії для сімейних пар з нагоди річниць одруження, нічні екскурсії. «Родзинка» – школа-екскурсія для охочих навчитися фотографувати.

«Мене на цій виставці найбільше вразив відділ, де презентують нові технології для розвитку туристичного бізнесу. Це те, про що в Україні гадки не мають – як технології допомагають людям подорожувати, як вони їх роблять вільнішими і менш залежними від турагенцій», – розповідає екскурсовод.

Експозиція «добротна» – німці хвалять

Посол України в Німеччині Наталя Зарудна вважає, що експозиція наших учасників, серед яких державні та приватні туроператори, підготовлена добре. Гідно представлено не лише міста проведення Євро-2012, Київ, Львів, Донецьк та Харків, а й інші регіони України. Показати Україну світові допомогло Німецьке товариство міжнародного співробітництва (GIZ).

«Приємно, що це було зроблено спільно з німецькою стороною, і те, що Німеччина настільки перейнялася підтримкою нас у підготовці до Євро-2012. Багато своїх ідей вони втілили у цій виставці», – каже пані Зарудна

Представник німецького міністерства економічного співробітництва та розвитку Лео Кройц в інтерв’ю «ВЗ» розповів: «Це спільна акція. Німецька сторона взяла на себе значну частину фінансування та роль порадника – як активно себе презентувати. Рівень експозиції добротний, одразу помітно, що показує себе велика країна».

За словами учасниці виставки, представника Київської міської адміністрації Оксани Литвиненко, найбільше відвідувачів цьогорічної ITB цікавить туристична інфрасктруктура Євро-2012, особливо готелі, ціни на проживання, харчування та транспорт. А також культурна програма, яку жваво обговорювали на вечорі «Галицької кухні» з нагоди презентації України.

Берлін.

На фото: Посол України в Німеччині Наталя Зарудна та представник Німецького товариства міжнародного співробітництва Матіас Брандт перемогли у настільному Євро-2012.

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s