“Мені б також хотілося зіграти для вашої громади сольний концерт.”


Доброго дня, пані та панове.
Мене звати Любомир. Я професійний бандурист. Детальніше про мене та мою творчість ви зможете дізнатися з моєї біографії, яку я надсилаю вам прикріпленим файлом (Lyubomyr_Shevchuk_CV-1).
Протягом червня та липня 2010 року я перебуватиму на території Німеччини, де братиму участь у музичних фестивалях. Також я планую здійснити подорож та відвідати міста у різних куточках Німеччини. Мені б також хотілося завітати й до вашого міста і з задоволенням зіграти для вашої громади сольний концерт.
Сподіваюся на зацікавленість з вашого боку та швидку відповідь.

З повагою,
Любомир Шевчук

Web:
www.myspace.com/lyubomyrshevchuk
www.youtube.com/user/myr7878

Контакти:
+38 066 78 75 202
lyubkovych@gmail.com

Залишити відповідь

