Український туризм на ІТБ (10-14 березня 2010 року)


Ольга Самборська

15.03.2010

14 березня 2010 року в Берліні завершилася міжнародна туристична біржа, відома як ІТБ (Internationale Tourismus Börse). 44-ий раз до столиці Німеччини з”їхалися представники туристичної індустрії зі всього світу. Біля 11 тисяч виставкових місць із 180 країн розмістилися на території Міжнародного конгресового центру – одного з найбільших виставкових центрів світу. На ІТБ представлено країни, туристичні напрямки, системи резервування подорожей, готелі, туроператори. Для фахівців ІТБ – це місце зустрічі з партнерами в сфері туризму. Тут підписуються контракти, угоди, відшукуються партнери.

Для гостей виставки ІТБ — можливість відкрити світ і нові шляхи подорожей і відпочинку. Тут можна насолодитись екзотичними шоу і взяти самому участь в інсценованих подорожах. Кожна країна має можливість представити себе і свої туристичні ресурси.

Національні стенди на виставці мають свої гасла. Під загадковим “Торкнись недоторканого” представляла себе туристична галузь України. Серед 24 учасників виставки були Державне підприємство «Національний туристичний офіс» Міністерства культури та туризму України, Міністерство курортів та туризму Автономної Республіки Крим, туроператори, перевізники, готелі .

Ладіслав Форвальд

Ладіслав Форнвальд, один із організаторів українського стенду на виставці ІТВ і виконавчий директор тур-оператора “Олімп Тревел ЛТД” з Києва, відзначив зацікавленість українським туризмом на виставці. Молодь запитувала про тури, пов’язанні з воєнною історією, кримською війною, подіями першої і другої світових воєн. Цікавились і ландшафтними турами. На актуальне для всіх запитання про готовність туристичної галузі до проведення Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, Ладіслав Форнвальд пояснив: “ УЕФА для представлення України на Євро-2012 вибрав свого тур-агента,. Це відомий німецький туристичний бренд ТУІ (TUI) . Вони нещодавно зареєстрували свій філіал в Україні. За поданням УЕФА ТУІ отримав право прийому вболівальників, журналістів, ВІП-персон. Україні як члену Світової Організації Торгівлі довелося діяти згідно світових правил і віддати право на прийом гостей Чемпіонату Євро-2012 іноземному бренду. В той же час у нас досить багато сильних національних туроператорів з досвідом проведення Євробачення.”

Українські туроператори все ж сподіваються, що гості чемпіонату Європи з футболу в 2012 році не пройдуть повз них. Вони вже провели переговори з представниками Виставкового Центру ІТБ про надання українським туристичний фірмам кращого приміщення для стенду. До цього часу український туристичний стенд розміщували в павільйоні Росії. Туристичні бізнесмени сподіваються, що зможуть захистити національний туристичний продукт.

Дітер Еліас

Ще одним прикладом глобалізації туризму стала швейцарська фірма “Сrіmea-Tour“. Її власник Дітер Еліас представив самостійний стенд турів в Україну, який прикрашав український державний прапор.

Учасники виставки ІТБ висловили сподівання, що в Україні відбудеться пожвавлення як в’їздного так і виїзного туризму. Політична нестабільність і коливання курсу валюти в Україні суттєво вплинули на потік туристів. Потрібно зробити все, щоб туристи ввозили валюту до країни, а вивозили гарні враження.

Наступна виставка з туризму в Берліні запланована на 2011 рік.

Advertisements

One thought on “Український туризм на ІТБ (10-14 березня 2010 року)

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s