Світлини з українських вечорниць в Берліні


7 березня 2009 року в Берліні за давньою традицією, заведеною Галиною Цастров, zastrov5

відбувалися українські вечорниці.

На вечері була представлена літературна композиція, присвячена Т.Г.Шевченку “Історія мого життя є часткою історії моєї Батьківщини”.

Одна з організаторів-помічників пані Цастров і ведуча вечора Ольга Рааб, поділилася світлинами з події.  Вона разом з Натальою Семків та Анною Готтшаль підготували літературну композицію “Історія мого життя є часткою історії моєї Батьківщини”. Головною темою композиції була біографія Тараса Шевченка. “Шевченкова поезія давно стала найважливішим і нетлінним складником духовного єства українського народу. Шевченко – це не тільки те, що вивчають,а й те,  чим живуть,у чому черпають сили і надії. У глибини майбутнього слав Шевченко свої непохитні заповіти синам рідної землі.І серед цих заповітів перший і останній: Свою Україну любіть! Любіть її во врем”я люте, В останню,тяжкую минуть.  За неї Господа моліть!”- звучало на залі.

На вечорі були виконані твори Шевченка. Один з них, "Не нарікаю я на Бога",
виконала Людмила Гольдман.
vechornyci
З нагоди 8 березня Світлана Шевченко-Бухін заспівала “Пісню про маму”.А Вячеслав Городецький привітав жінок з святом піснею. На світлинах також учасники вечора Наталя Семків, Ольга Булл та Анна Готтшаль, Людмила Гольдман та інші гості вечорниць.

vechornyci-v-berlini

Залишити відповідь

